Libelulă

Ca o metaforă a timpului, libelula, pe o aripă,  ne poartă spre un tărâm al visului, al experiențelor dintr-o altă lume, iar pe cealaltă aripă, ne dezvăluie lumea înțelepciunii, a maturizării și  a eleganței. Libelula este pasul spre o nouă gândire ( profundă, complexă). Probabil că din cauza aceasta și a poveștii de pe muntele Yamato, libelula a ajuns să fie simbolul Japoniei.

Promisiunea se respectă, draga mea prietenă, așa că…iată! Cu o mică întârziere, am postat și libelula 🙂

Dimensiuni pentru cele două pânze: 60/60 cm

 

~ de adrianamaraart pe 14 februarie 2012.

3 răspunsuri to “Libelulă”

  1. […] din blogosferă îndrăgostiți de România: Alioșa, Ana Usca, Andrei, Ana Drăgan, Arici de mare, Bodolică Alexandru, Caius, Cristian, Cristian Lisandru, Gabriela Elena, Gabriela […]

  2. uite ce am primit ca raspuns la libelula ta si „pestele ” meu :)))

    http://cartim.ro/simbolistica-la-insecte/
    (mi-am facut de cap si am postat-o pe facebook 🙂 )
    pupici draga prietena

Lasă un comentariu